24 травня 2022 року в режимі он-лайн через платформу WEBEX відбулася зустріч Робочої групи Українсько-Словацької комісії, яка діє на підставі Угоди між Урядами України та Словацької Республіки з питань водного господарства на прикордонних водах.
Від української сторони приймали участь заступник начальника Державної екологічної інспекції у Закарпатській області Оксана Фенцик, начальник відділу інструментально-лабораторного контролю Марія Скоблей, спеціалісти Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса, від словацької – керівник відділу Словацького водогосподарського підприємства Стефанія Віслайова та експерти.
В ході зустрічі експерти Сторін обговорили та підготували оцінку якості поверхневих вод транскордонних річок Тиса, Уж, Латориця, Убля, Улічка, узгодили план робіт на 2022 рік – І квартал 2023 року, інші питання майбутньої співпраці.
Українська Сторона також проінформувала про проєкти, що реалізуються на даний час в басейні Верхньої Тиси. Зокрема про те, що в рамках Програми транскордонного співробітництва HUSKROUA ENI CBC 2014-2020 Урядова адміністрація області Саболч-Сотмар-Берег у партнерстві з Державною екологічною інспекцією у Закарпатській області, Агентством “EUROPOLIS” та об’єднанням Трансільванських Карпат реалізує проект «Екологічна оцінка басейну Верхньої Тиси з метою розбудови мережі моніторингу та розробки Плану дій щодо захисту природних цінностей» “Ecological Assessment of Upper-Tisa River Basin to Develop the Monitoring Network and to Create an Action Plan to Protect Natural Values” (HUSKROUA/1702/6.1/0029, project acronym: ETIMA).
Основні заплановані заходи проекту: Створення бази даних джерел забруднення. Детальна програма моніторингу (відбір проб, вимірювання та аналіз). Екологічне обстеження та оцінка. Дослідження риб та макроскопічних безхребетних. Дослідження Видри річкової (Lutra lutra) та Бобра євразійського (Castor fiber). Конференція ТКС в Ужгороді. Організація професійного семінару для фахівців партнерів проєкту. Екосемінари в Україні.
За результатами робочої зустрічі підписано відповідний Протокол.